درد دل


عاشق

سلام به تمام دوستای عاشق خودم امیدوارم حالتون خوب باشه من که شکر خدا عالیم و هرروز امیدوارتر از روز قبل زندگی میکنم و هرشبم اخر شب با امید فراوان میام و برای وبلاگ الهه عشقم مطلب مینویسم وباشما دوستای خوبم کمی درد دل میکنم هرچند هیچکس برای درد دل بهتر از خدا نیست چون وقتی براش درد دل میکنی خیلی اروم میشی باور ندارین امتحان کنین ولی بلاخره این انسان خاکی نیاز به هم صحبتی از نوع خودش داره حالا اون هم صحبت خیلی بهتره عشق ادم باشه ولی حالا که الهه عشقم نزدیکم نیست و نمیتونم باهاش درد دل کنم با شما دوستای عاشقم درد دل میکنم خوب بگذریم امروز اگه بشه چند تا اب خوب دارم امید وارم شماهم لطف کنین و با نظرای خوبتون من رو خوشحال کنین جان عشقتون نظر بدین برین

التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت16:36---7 دی 1389
سلام همینجوری داشتم تو نت پرسه میزدم یدفعه به وبت برخورد کردم نوشته هات قشنگه صداقت توش حس میشه امیدوارم عشقت هوس نباشه و امیدوارم به موقش به عشقت برسی . هرچند سن وسالت کمه ولی باتوجه به سابقه رشتم که یه پرستارم حس میکنم سادگی تو نوشته هات فریاد میزنه که خدا کنه تا اخرش همین باشه. ولی هرچی باشه مردا یه رگه نامردی توشون پیدا میشه. خداکنه تو لا اقل تو عشقت این رگه بالا نزنه!!!!!!!!!!!! فعلا بای تا یه روزی که به عشقت برسی الهام ازشاهی میدونی کجاس؟ شمال

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 14 شهريور 1389برچسب:عشق,| 0:3 | مرتضی|

De$ign:khanoomi